METODOLOGJI dhe puna praktike nga Ed Qytetare
Mësuesi është nje punonjës I punesuar nga shoqëria
për te bër me të lehtë pergaditjen shoqerore e institucionale te shoqerise qe
ndjekin shkollën.
Problemet
qe ballafaqohet mesuesi ne mesimdhenie jane/
Problemet e metodav te mesimdhenies
-Problemet e motivimit
------- e menagjimit dhe
------------------vlersimit
Mesuse I suksesshem eshte aje mesuese qe i realizon qellimet dhe objektivat e programit .
Parimet
kryesore te mesimdhenies se suksesshme jane dy -SYNIMI DHE REALIZIMI
Studimet tregoin se mesuesit e suksesshem jane/
te drejt demokratik te pergjegjshem te kuptushem te dashur nxites etj
Mesusit me rezultate te dobta perkufizohen te njeanshem byrokrat te ngurte
te ashper te merzitshem inatqor dhe gabime ne pune.
Karakteristika
qe ndikoin ne mesmedhenie productive/ jane
-Qartesia
ne mesimdhenie
-LLojshmeria ne mesimdhenie
-Orientimi
ne detyre
-Perfshirja
ne procesin e te nxenit
-Shkalla
e suksesit te nxenesve
Perfshirja ne procesin e te nxenit /
Perfshirja e nxensit ne procesin e te nxenit
eshte nje sjellje krysore qe I kushtohet te nxenit
Karakteristikat ndihmse qe lidhen me mesimdhenie
productive
-Perdorimi
I ideve te nxensve
-Arti I
te pyturit
-Strukturimi
-Shqyrtimi
dhe
-Ndikimi I
mesuesit
Synimet jane shprehje te vlerave sociale ,te cilat
siguroin orjentimin dhe drejtimin e diturive , jane te gjera per nje numer te
madh njerezish
Njohuritë per metodat mësimore janë
-Ritmi i
pershtatshem per materialin qe nevoitet
-Menyra e
paraqitjes se materialit
-Organizimi
i klases
-Menagjimi
i klases
Elementet qe jane te domosdoshme nga mesuesi ne
planifikim jane
-Njohuri
per qellime e objektiva
-Njohuri per karakteristikat e nxensve
----------------- lenden
----------------- metodat mesimore
Perbersit e planit ditore jane shtate/
-Terheqja
e vemendjes
-Komunikimi
i objektivav
-Aktivizimi
i kujteses
-Paraqitja
e materialit
-Formimi i
sjelljes se deshirushme
-Sigurimi
i komentev e informatav
-Vlersimi
i sjelljes
Krahasimi i mesimdhenies se dreitjperdreit me
ate te jo drejteperdreit
Modeli I mesimdhenies se drejtperdreit eshte me I
pershtetshem per mesimin e fakteve rregullave dhe veprimeve zbatuse
Modeli mesimor jo i dreitperdreit eshte me I
pershtatshem per mesimdhenien e koncepteve modeleve abstragimeve
Mendimi kritik-eshte nje process intelektual I disiplinuar qe perfshin nivele te larta te menduarit
Struktura per mesimdhenie dhe te menduarit kritik
ka 3 faza
-Evokimi
-Realizimi
I kuptimit
-Reflektimi
I nxensit
Llojet e pytjeve jane
-Konvergjente dhe
-Divergjente
Konvergjentet orientohen ne nje objekt te ngushte
Divergjente kur arrin te marrin nje numer te madh
pergjigjjesh
Nje nga sistemet me te mira te klasifikimit te
pytjeve eshte
Taksonomia e blumit qe e perbein 6 nivele
-Te
menduarit
-Te
kuptuarit
- Analiza
- Sinteza
- Zbatimi
dhe
- Vlersimi
Perfitimet e nxensve nga pjesmarrja ne diskutim
jane
-Rrite te
kuptuarit
-Rrite
motivimin
-Zhvillon
qendrime positive
-Zhvillon
aftesin per te zgjidh problem
-E
afteson zbatimin e konceptit
Perfundimi me I hershem I mesimit nenkupton
mungesen e interesit per gjith kohen ne dispozicion
Perfundimi me von I mesimit nenkupton se mesuesit
I mungoine aftesite organizative per ti
sistemuar veprimtarit/ nxensit merziten nese zgjatet
Tipet e ndeshkimit
-Ndalimi kure mbane te ndaluar nxensin per mesim pas mesimit
-Humbja e privilegjave,most e ulet si kujdestar e
deri te ndalimi I ekskuzioneve shfaqjeve te ndryshme e veprimtari tjera
-Friksimi verbal,nje bisede e ashper nga nje
mesues me pervoi te gjat
-Informimi I drejtorise,I prinderve qe per disa
nxenes eshte shume ndeshkus
-Ndeshkimi fizik,te mos perdoret,a eshte I pranishem
ne shkolla
Qellimi I vlersimit permbane disa qellime
-Te siguroi informacion rreth perparimit
-Te siguroi realizimin e objektivav
-Te siguroi nxenseve informacion mesimor
-Te motivoi nxensit
-Te shenoi perparimin e nxenesve
-Te vlersoi gatishmeri per nxenie ne te ardhmen
Planifikimi I mesimdhenjes produktive
Detyra krysore eshte te ndertoi veprimtari mesimore.
Ne fillim te mesimit mesuesi duhet te kete -ide
per llojin e te nxenit qe eshte I pershtatshem,pastaj-zhvilloin e mesimit dhe -planifikimi
e pa kundershtushem
No comments:
Post a Comment