Thursday, October 24, 2013

Metodologji dhe Puna Praktike nga Ed Qytetare te Rrustem Buzhala

         METODOLOGJI dhe puna praktike nga Ed Qytetare                                                                  
Mësuesi është nje punonjës I punesuar nga shoqëria për te bër me të lehtë pergaditjen shoqerore e institucionale te shoqerise qe ndjekin shkollën.

Problemet  qe ballafaqohet mesuesi ne mesimdhenie jane/
Problemet e metodav te mesimdhenies
-Problemet e motivimit
------- e menagjimit dhe 
------------------vlersimit

Mesuse I suksesshem eshte  aje mesuese qe i realizon   qellimet  dhe  objektivat e programit .                                                                                  
  Parimet kryesore te mesimdhenies se suksesshme jane dy                           -SYNIMI DHE REALIZIMI
Studimet tregoin se mesuesit e suksesshem jane/ te drejt demokratik te pergjegjshem te kuptushem te dashur nxites etj 
Mesusit me rezultate te dobta  perkufizohen te njeanshem byrokrat te ngurte te ashper te merzitshem inatqor dhe gabime ne pune.



Karakteristika  qe ndikoin ne mesmedhenie productive/ jane
  -Qartesia ne mesimdhenie
  -LLojshmeria ne mesimdhenie
  -Orientimi ne detyre
  -Perfshirja ne procesin e te nxenit
  -Shkalla e suksesit te nxenesve

Perfshirja ne procesin  e te nxenit /
Perfshirja e nxensit ne procesin e te nxenit eshte nje sjellje krysore qe I kushtohet te nxenit
Karakteristikat ndihmse qe lidhen me mesimdhenie productive
  -Perdorimi I ideve te nxensve
  -Arti I te pyturit
  -Strukturimi
  -Shqyrtimi dhe
  -Ndikimi I mesuesit
Synimet jane shprehje te vlerave sociale ,te cilat siguroin orjentimin dhe drejtimin e diturive , jane te gjera per nje numer te madh njerezish



Njohuritë per metodat mësimore janë
  -Ritmi i pershtatshem per materialin  qe nevoitet
  -Menyra e paraqitjes se materialit
  -Organizimi i klases
  -Menagjimi i klases

Elementet qe jane te domosdoshme nga mesuesi ne planifikim jane
  -Njohuri per qellime e objektiva
  -Njohuri  per karakteristikat e nxensve
  ----------------- lenden
  ----------------- metodat mesimore
Perbersit e planit ditore jane shtate/
  -Terheqja e vemendjes
  -Komunikimi i objektivav
  -Aktivizimi i kujteses
  -Paraqitja e materialit
  -Formimi i sjelljes se deshirushme
  -Sigurimi i komentev e informatav
  -Vlersimi i sjelljes
Krahasimi i mesimdhenies se dreitjperdreit me ate  te jo drejteperdreit
Modeli I mesimdhenies se drejtperdreit eshte me I pershtetshem per mesimin e fakteve rregullave dhe veprimeve zbatuse
Modeli mesimor jo i dreitperdreit eshte me I pershtatshem per mesimdhenien e koncepteve modeleve abstragimeve
Mendimi kritik-eshte nje process intelektual I disiplinuar  qe perfshin nivele te larta te menduarit

Struktura per mesimdhenie dhe te menduarit kritik ka 3 faza
  -Evokimi
  -Realizimi I kuptimit
  -Reflektimi I nxensit

Llojet e pytjeve jane
  -Konvergjente  dhe
  -Divergjente
Konvergjentet orientohen ne nje objekt te ngushte
Divergjente kur arrin te marrin nje numer te madh pergjigjjesh
Nje nga sistemet me te mira te klasifikimit te pytjeve eshte
Taksonomia e blumit qe e perbein 6 nivele
  -Te menduarit
  -Te kuptuarit
  - Analiza
  - Sinteza
  - Zbatimi dhe
  - Vlersimi



Perfitimet e nxensve nga pjesmarrja ne diskutim jane
  -Rrite te kuptuarit
  -Rrite motivimin
  -Zhvillon qendrime positive
  -Zhvillon aftesin per te zgjidh problem
  -E afteson zbatimin e konceptit

Perfundimi me I hershem I mesimit nenkupton mungesen e interesit per gjith kohen ne dispozicion
Perfundimi me von I mesimit nenkupton se mesuesit I mungoine aftesite  organizative per ti sistemuar veprimtarit/ nxensit merziten nese zgjatet
Tipet e ndeshkimit
-Ndalimi kure mbane te ndaluar  nxensin per mesim pas mesimit
-Humbja e privilegjave,most e ulet si kujdestar e deri te ndalimi I ekskuzioneve shfaqjeve te ndryshme e veprimtari tjera
-Friksimi verbal,nje bisede e ashper nga nje mesues me pervoi te gjat
-Informimi I drejtorise,I prinderve qe per disa nxenes eshte shume ndeshkus
-Ndeshkimi fizik,te mos perdoret,a eshte I pranishem ne shkolla



Qellimi I vlersimit permbane disa qellime
-Te siguroi informacion rreth perparimit
-Te siguroi realizimin e objektivav
-Te siguroi nxenseve informacion mesimor
-Te motivoi nxensit
-Te shenoi perparimin e nxenesve
-Te vlersoi gatishmeri per nxenie ne te ardhmen
Planifikimi I mesimdhenjes produktive
Detyra krysore eshte te ndertoi veprimtari mesimore.
Ne fillim te mesimit mesuesi duhet te kete -ide per llojin e te nxenit qe eshte I pershtatshem,pastaj-zhvilloin e mesimit dhe                                                                       -planifikimi e pa kundershtushem


























No comments:

Post a Comment