Thursday, October 17, 2013

RAPORTI I PROGRESIT PER KOSOVE PER VITI 2013

KOMISIONI EUROPIAN
Përfaqësuesja e Lartë e Bashkimit Evropian për Politikë të Jashtme dhe SIGURISË





Bruksel, 2013/04/22
BASHKOHU ( 2013) 8 final







RAPORTI I PËRBASHKËT PËR PARLAMENTIN DHE KËSHILLIN EVROPIAN

mbi progresin e Kosovës * në adresimin e çështjeve të përcaktuara në konkluzionet e Këshillit të dhjetorit 2012, në funksion të një vendimi të mundshëm për hapjen e bisedimeve mbi Marrëveshjen e Stabilizimit dhe Asociimit





































* Ky përcaktim është pa paragjykuar pozicionet rreth statusit , dhe është në përputhje me Rezolutën 1244/1999 dhe Opinionin e GJND-së mbi shpalljen e pavarësisë së Kosovës .

EN EN
RAPORTI I PËRBASHKËT PËR PARLAMENTIN DHE KËSHILLIN EVROPIAN

mbi progresin e Kosovës * në adresimin e çështjeve të përcaktuara në konkluzionet e Këshillit të dhjetorit 2012, në funksion të një vendimi të mundshëm për hapjen e bisedimeve mbi Marrëveshjen e Stabilizimit dhe Asociimit


1 . parathënie

Në tetor 2012,Komisioni lëshoi ​​një Studimin e Fizibilitetit për Marrëveshjen e Stabilizimit dhe Asocimit midis Bashkimit Evropian dhe Kosovës.1Studimi arriti në përfundimin se Kosova është kryesisht e gatshme për të hapur negociatat për një marrëveshje të stabilizimit dhe asocimit. Ajo sugjeroi gjithashtu seKomisioni do të propozojë direktivat negociuese për një marrëveshje të tillë , pasi Kosova merr një numër hapash të veçanta mbi shtetin e së drejtës, administratën publike , mbrojtja e pakicave dhe të tregtisë .

Konkluzionet e Këshillit të dhjetorit 2012 mori shënim të studimit të fizibilitetit dhe qëllimin e Komisionit për të propozojë direktivat negociuese për një marrëveshje stabilizimi dhe shoqërimi pasi Kosova i plotëson këto prioritete afatshkurtra . Këshilli gjithashtu i bëri thirrje Kosovës që të vazhdojë zbatimin në mirëbesim të gjitha marrëveshjet e arritura në dialogun në mes të Beogradit dhe Prishtinës në datën dhe të angazhohen në mënyrë konstruktive në gamën e plotë të çështjeve .

Përveç dialogut në mes të Beogradit dhe Prishtinës dhe afatshkurtra prioritetet e studimit të fizibilitetit , konkluzionet e Këshillit të vënë theksin në përpjekjet për forcimin e reformës së administratës publike dhe konsolidimin e sundimit të ligjit , në veçanti duke siguruar prova të luftës kundër krimit të organizuar dhe korrupsionit , reformën gjyqësore dhe lirinë e shprehjes. Konkluzionet konfirmuar se iniciativat nisur nga Komisioni , duke përfshirë dialogut të strukturuar për sundimin e ligjit ,dialogu për liberalizimin e vizave dheDialogu Stabilizim Asocimit të luajë një rol të rëndësishëm në drejtimin e përpjekjeve të Kosovës për reforma në këto fusha prioritare .

Këshilli nënvizoi rëndësinë për Kosovën për të forcuar bashkëpunimin e ngushtë me EULEX-in dhe të respektojë mandat të rinovuar të misionit . Konkluzionet përshëndeti përpjekjet në vazhdim e Komisionit për të negociuar një marrëveshje kornizë me Kosovën lidhur me pjesëmarrjen e saj në programet e Bashkimit Evropian . Këshilli vuri në dukje gjithashtu anëtarësimin e Kosovës e Bankës Evropiane për Rindërtim dhe Zhvillim dhe mundësinë për Bankën Europiane të Investimeve për të rritur rolin e saj në Kosovë.

Me një pamje të një vendimi të mundshëm për të hapur negociatat për një marrëveshje stabilizimi dhe shoqërimi me Kosovën ,Këshilli i bërë një angazhim për të shqyrtuar përparimin në të gjitha çështjet e mësipërme . Këshilli gjithashtu u angazhua për të shqyrtuar raportin e gjatë kësaj presidence dhe - me kushtvlerësimi është pozitiv - të miratojnë direktivat negociuese .





* Ky përcaktim është pa paragjykuar pozicionet rreth statusit , dhe është në përputhje me Rezolutën 1244/1999 dhe Opinionin e GJND-së mbi shpalljen e pavarësisë së Kosovës .

1 COM (2012 ) 602 final
2
Duke marrë në konsideratë këto elemente , ky raport është i ndarë në tri pjesë . Pjesa e parë analizon përparimin e Kosovës në adresimin e prioriteteve afat-shkurtra të identifikuara në studimin e fizibilitetit . Pjesa e dytë shikon në të gjitha çështjet e tjera të identifikuara në konkluzionet e Këshillit të dhjetorit, duke përfshirë edhe dialogun politik mes kryeministrave të Kosovës dhe Serbisë të lehtësuara nga Përfaqësuesi i Lartë i Bashkimit Evropian për Punë të Jashtme dhe Politika të Sigurisë, si dhe zbatimin e marrëveshjeve të arritur në data . Pjesa e fundit e raportit tërheq konkluzione.

2 . Kosova adresimin e prioriteteve afatshkurtra, e studimit të fizibilitetit

Sipas studimit të fizibilitetit , Kosova duhet të marrë hapa të mëtejshëm në sundimin e ligjit , administratës publike , mbrojtja e pakicave dhe të tregtisë para seKomisioni do të propozojë direktivat negociuese për Marrëveshjen e Stabilizimit dhe Asocimit .


• Sundimi i ligjit : të demonstrojnë një angazhim të qartë për të dhënë rezultate në luftën kundër krimit të organizuar dhe korrupsionit , duke përfshirë nisjen e hetimeve dhe për të siguruar bashkëpunim të vazhdueshëm të mirë me EULEX-in. Mbështesin punën e Task Forcës Speciale Hetimore . Ndërsa implementimin e strukturës së re të gjykatave , të sigurojë qëProkuroria Speciale përgjegjës për rastet e krimit të organizuar , krime lufte dhe korrupsioni mban kompetencat e saj. Miratimi i legjislacionit për konfiskimin e pasurisë dhe të rishikojë ligjin për parandalimin e pastrimit të parave dhe financimit të terrorizmit . adoptoj
një i ri strategjia anti-korrupsion .

Liderët politikë të Kosovës dhe të zbatimit të ligjit dhe autoritetet gjyqësore kanë ruajtur përkushtimin e tyre në luftën kundër krimit të organizuar dhe korrupsionit . "Bashkëpunimi peer-to -peer " Autoritetet e Kosovës dhe EULEX-it punojnë në partneritet për çështje praktike operative në baza ditore , qoftë përmes mentorimit dhe këshillimit ose në aktivitete të hetimeve të përbashkëta . Bashkëpunimi në mes të Kosovës dhe EULEX-it është e mirë. Rezultatet e partneritetit janë duke u bërë më e dukshme . Një shembull i rëndësishëm i kohëve të fundit ështëçmontimin e një rrjeti të kontrabandës njerëzore penale nëpër Evropë në fund të janarit. Përbashkëta të EULEX-it e Kosovës përpjekjet e policisë për të kontribuar në arrestimin e 103 personave në dhjetë vende të ndryshme në të gjithë Evropën , duke përfshirë Kosovën . Që nga tetori i vitit të kaluar ,Prokuroria Speciale e Kosovës ka nisur hetimet për gjashtë raste të korrupsionit ( dy raste janë trajtuar nga prokurorët lokalë të veçanta ) dhe gjashtë raste të krimit të organizuar ( katër me një dimension ndërkufitar , dy raste janë trajtuar nga prokurorët lokalë të veçanta ) . Bashkëpunimi në mes të prokurorëve të EULEX-it dhe prokurorëve vendorë në zyrën e Prokurorisë Speciale është intensifikuar gjatë periudhës raportuese . Special anti -korrupsion departamenti i policisë së Kosovës , në bashkëpunim me EULEX-in , nisur tetë hetime gjatë periudhës tetor 2012 - janar 2013 që mbulojnë vepra penale të tilla si krimi i organizuar, shpërdorim të detyrës zyrtare , duke i dhënë , dhe marrjen e ryshfetit dhe mashtrim.

Brenda kuadrit të Përbashkët Bashkërendues për Sundimin Ligjit Bordit të bazuar në Prishtinë , tre bashkë -karrige e Bordit ( Zëvendëskryeministri dhe Ministri i Drejtësisë ,PSBE / Shefi i Zyrës së BE-së dhe Shef i EULEX-it ) nënshkruan një dokument (' Compact ') në 9 nëntor . Ky dokument ofron një kuadër që përcakton parimet kyçe të sundimit të ligjit dhe objektivave të përbashkëta, dhe identifikon mjetet me të cilat ata janë për t'u zbatuar. Bordi synon të shqyrtojë rregullisht zbatimin e tij . Në mbledhjen e tij të 7 marsit , ai pati një diskutim të parë në një Mekanizmit Përcjellës Compact . Autoritetet e Kosovës e kanë ftuar EULEX-it për të monitoruar rekrutimin e zyrtarëve në pozita të larta në rregull kyç të institucioneve të ligjit , duke përfshirë policinë

3
dhegjyqësori . Bashkëpunimi praktik , si dhe angazhimi i fortë politik nga autoritetet e Kosovës për të mbështetur punën e EULEX-it dhe zbatimin e mandatit të saj duhet të mirëmbahet .

Autoritetet e Kosovës vazhdojnë të jenë të gatshëm për të mbështetur punën e Task Forcës Speciale Hetimore . Struktura e re gjykata u prezantua më 1 janar 2013 dhe zbatimi i tij ka filluar me sukses . Rezultati i zbatimit të reformës gjyqësore mund vetëm të jetë plotësisht appreciated pasi procesi ka përfunduar. Në këtë kontekst , Kosova ka ruajtur kompetencat e Prokurorisë Speciale , në përputhje me angazhimet e saj pas studimit të fizibilitetit . Nësenë vazhdim zbatimi i reformës gjyqësore dëshmon të jetë efektive dhe e konfirmon nevojën dhe pas një shqyrtimi tërësor në koordinim të ngushtë me BE-në , Kosovës dhe BE-së mund të fillojë një reflektim të përbashkët mbi mënyrën më të mirë të përshtatur kompetencat e Prokurorisë Speciale për tëristrukturuar Sistemi i drejtësisë penale .

Gjatë gjysmës së dytë të vitit 2012 , Kosova ka adoptuar strategji të reja dhe plane të veprimit kundër krimit të organizuar , narkotikëve dhe terrorizmit . Ajo gjithashtu ka një strategji dhe një plan veprimi kundër trafikimit të qenieve njerëzore . Anti -korrupsion korniza e politikës u kompletua nga një strategji të re anti -korrupsion të shoqëruar nga një plan veprimi të miratuar më 11 shkurt. Kuvendi ka miratuar gjithashtu një ligj për konfiskimin e pasurive dhe rishikuar ligjin për parandalimin e pastrimit të parave dhe financimit të terrorizmit . Ky legjislacion dhe këto strategji kanë përmirësuar si dhe politikën e kornizave ligjore për luftën kundër krimit të organizuar dhe korrupsionit , dhe Kosova duhet të vazhdojë zbatimin e tyre .


• Administrimi Publik: të miratojë legjislacionin e nevojshëm sekondar të ligjeve për shërbimin civil dhe pagat për shërbimin civil . Alokimi lokalet pranë Institucionit të Ombudspersonit dhe për të siguruar pavarësinë e saj buxhetore përmes detyruar qeverinë që ta përfshijë propozimin e buxhetit e Ombudspersonit në draftin e projektbuxhetit globale dorëzuar në parlament pa ndryshime .

Që nga miratimi i studimit të fizibilitetit , Kosova ka miratuar legjislacionin dytësor të ligjeve mbi shërbimin civil dhe pagat për shërbimin civil të nevojshme për zbatimin e tyre . Kjo përfshin rregulloren për promovimin karrierë të nëpunësve civilë , rregullorja mbi kushtet për kufizime të së drejtës së grevës në shërbime të veçanta në shërbimin civil ,Rregullorja për procedurat e kujdesit për shërbyesit civil për shkak të aftësisë së kufizuar dhe të problemeve shëndetësore , rregullorja mbi shtesave në pagat dhe shpërblimet e tjera, për nëpunësit civilë, dhe Rregullorja për orarin e punës dhe kompensimet për shërbyesit civil të Kuvendit .

Më 3 dhjetor , në marrëveshje me Institucionin e Ombudspersonit ,Ministria e Administratës Publike ka lëshuar një vendim për ndarjen ambientet aktuale të Gjykatës Kushtetuese, Avokatit të Popullit . Gjykata Kushtetuese është për të lëvizur në Pallatin e financuar nga BE e Drejtësisë pas përfundimit të saj më vonë këtë vit . Ambientet e reja dhe vendndodhjen e tyre janë të përshtatshme për Institucionin e Ombudspersonit dhe për të siguruar qasje të lehtë për publikun e gjerë . Institucioni i Ombudspersonit propozoi buxhetin e saj në qershor 2012 . The qeveritare të përfshira në atë projektbuxhetit globale, e cila është dorëzuar në Kuvend pa modifikime .






4
• Mbrojtja e pakicave : të sigurojë ekzistencën e një organi të përshtatshëm konsultim të drejtpërdrejtë në
promovimin dhe mbrojtjen e trashëgimisë fetare dhe kulturore me fetare
komunitetet, sidomosKishës Ortodokse Serbe.

Ministri i Mjedisit dhe Planifikimit Hapësinor miratoi udhëzimin administrativ për themelimin e Monitorimit të Këshillit të Zbatimit (KPM) më 12 shkurt. Këshilli ka pesë anëtarë : Përfaqësues të Kishës Ortodokse Serbe , Ministria e Mjedisit dhe Planifikimit Hapësinor , Ministria e Kulturës, Rinisë dhe Sportit , OSBE dhe BE. Ministria e Mjedisit dhe Planifikimit Hapësinor dhe përfaqësuesit e BE bashkë - kryetari KPM-së . KPM-së mbajti takimin e parë të punës në 26 shkurt kur të gjitha palët kanë konfirmuar angazhimin e tyre të fortë ndaj këtij procesi . Takimi i dytë adresimin e shqetësimeve të Kishës u zhvillua më 3 prill.


• Tregtia : të zbatojë vendimin e qeverisë për ristrukturimin e Ministrisë për Tregti dhe Industri , të vënë në vend një mekanizëm për të udhëhequr dhe koordinuar negociatat brenda Kosovës dhe të përgatisë një analizë të ndikimit të aspekteve tregtare të Marrëveshjes së Stabilizim Asociimit .

Kosova ka përfunduar ristrukturimin e Ministrisë së Tregtisë dhe Industrisë. Struktura e re organizative e Ministrisë siguron një organizatë efektive të organeve të ngarkuara me negocimin pjesët e lidhura me tregtinë e Marrëveshjes së Stabilizimit dhe Asocimit . Emërimet në postet kyçe janë bërë .

Palët e interesuara , duke përfshirë edhe operatorët ekonomikë , mund të japin kontributin e tyre në politikën tregtare të Kosovës me anë të konsultimeve të rregullta dhe formale . Këto konsultime janë mbajtur në këshillin ekonomik,Këshilli Ndërministror për politikën e tregtisë dhe politikën e tregtisë së grupit punues, dhe në saj të pesë nëngrupeve ( marrëveshjet tregtare , lehtësimin e tregtisë , industrisë, bujqësisë dhe shërbime) . Në shkurt , qeveria e Kosovës miratoi një vendim për strukturën e ekipit negociator për Marrëveshjen e Stabilizimit dhe Asocimit . Brenda kësaj strukture ,Ministria e Tregtisë dhe Industrisë do të çojëgrupi teknik mbështetës negociatat mbi aspektet e lidhura me tregtinë e Marrëveshjes.

Ministria e Tregtisë dhe Industrisë ka përfunduar të parë analizën e saj të ndikimit të aspekteve tregtare të Marrëveshjes së Stabilizim Asociimit . Analiza përfshin një vlerësim të efekteve të liberalizimit të tregtisë në shkëmbimet tregtare , financa publike, prodhimit dhe punësimit . Është e qartë se ky dokument duhet të vazhdojë evoluon , duke marrë parasysh të ri dhe të dhënat e përditësuara . Në të njëjtën kohë ,metodologjia e propozuar dhe rezultatet e para të analizave të sigurojë një bazë të mirë për Kosovën për t'u përgatitur për negociata.

3 . Çështje të tjera të dhjetorit Konkluzionet e Këshillit

Angazhimi i Kosovës në dialogun ndërmjet Prishtinës dhe Beogradit dhe implementimin e marrëveshjeve


Dialogu midis Beogradit dhe Prishtinës , pas zgjedhjeve serbe , u ingranua në një proces të nivelit të lartë politik me lehtësimin e Përfaqësuesit të Lartë .



5
Një seri e takimeve të nivelit të lartë mes dy kryeministrave ka filluar në tetor 2012. HR ishte shumë i qartë me të dy palët nga fillimi në konceptin e procesit : kjo do të jetë një proces hap pas hapi , duke shkuar nga e lehtë për çështjet më të komplikuara dhe kjo nuk do të jetë e mbyllur hapur. Objektivi ishtenormalizimi gradual të të dy palëve " marrëdhënieve , pa paragjykim për dy partitë ' pozicionet rreth statusit , dhe arritjen e progresit për të dy në rrugën e tyre respektive të BE .
Dhjetë takime kanë ndodhur në mes të tetorit të vitit 2012 dhe në fund të prillit 20132 . Një takim gjithashtu u zhvillua më 6 shkurt midis presidentëve Nikoliq dhe Jahjaga .

Në pjesën e parë të dialogut të nivelit të lartë deri në dhjetor 2012 diskutimet merreshin me grup të asaj që u konsiderua si çështje më të lehta të tilla si IBM përfundimin e zbatimit , fetare dhe trashëgimia kulturore, aranzhmanet ndërmjetësuese . Disa nga rezultatet e para të rëndësishme janë arritur tashmë në ato muajt e parë.

Më i rëndësishëm ishte zbatimi IBM . Deri në fund të dhjetorit 2012 katër Gates , duke përfshirë edhe dy portat në veri të Kosovës , ishin funksionale , dhe qysh nga fundi i shkurtit të gjitha gjashtë Gates në mes të Serbisë dhe Kosovës janë funksionale . Në kontekstin e diskutimeve të zbatimit, të dy palët ranë gjithashtu dakord për të filluar grumbullimin e taksave doganore dhe për të krijuar një fond për zhvillimin e veriut të Kosovës . Sa i përket lëvizjes së lirë ,kartë ID udhëtimit Regjimi është operacionale dhe punon mirë . Marrëveshja për vulat doganore vazhdon të implementohet nga të dyja palët . Ka pasur progres të mirë në regjistrin civil dhe zbatimin duhet të përfundojë deri në janar 2014. Sa i përket kadastrit , të dyja palët janë ende në procesin e marrjes hapat e nevojshme përgatitore . Marrëveshja për pranimin e diplomave universitare po ecën normalisht. Bashkëpunimi i Serbisë me EULEX-in ka vazhduar të përmirësohet në një numër fushash. Kjo do të duhet të intensifikojë si normalizimin intensifikohet në mes të dy palëve . Drejtpërdrejta të nivelit të lartë kontaktet dhe kontakte të rregullta në nivel operacional të vazhdojë për të lehtësuar bashkëpunimin , duke përfshirë në luftën kundër krimit të organizuar . Serbia është e përkushtuar në zbatimin e plotë të protokollit policor me EULEX-in .

Rezultatet e tjera të rëndësishme të arritura nga dy Kryeministrave janëmarrëveshja për vendosjen e aranzhmanet ndërmjetësuese dhe Marrëveshjen për përmirësimin e mbrojtjes së objekteve të trashëgimisë fetare dhe kulturore (krijimi i njësisë speciale / policore multi-etnike në Kosovë).

Në pjesën e dytë të dialogut të nivelit të lartë , që nga janari 2013, takimet e dy kryeministrave u përqëndruan në veri të Kosovës dhe dërgimin e strukturave të cilat i plotësojnë nevojat e sigurisë dhe të drejtësisë të popullatës lokale në një mënyrë që siguron funksionalitetin e një të vetme institucionale dhe administrative të ngritur në Kosovë, në përputhje me 2012 Dhjetor
Konkluzionet e Këshillit .

Gjatë bisedimeve të tyre , të dy palët ranë dakord serezultati i diskutimeve të tyre duhet të jetë një grup i parimeve dhe rregullimeve që do t'i jepnin komunitetit serb një vizion të ri të ardhmen e tyre , duke adresuar shqetësimet dhe nevojat e tyre , por në një mënyrë që të ruhet funksionalitetin e institucioneve të Kosovës dhe kuadrit ligjor .

Gjatë gjithë procesit të nivelit të lartë të dy palët treguan përkushtim dhe angazhim . Të dy kryeministrat në veçanti krijuar një marrëdhënie të mirë pune dhe tregoi guxim politik dhe pjekuri në diskutimin e çështjeve me ndjeshmëri të madhe dhe kompleksiteti , shpesh me një atmosferë të vështirë politike në sfond . Ata duhet të jenë të lavdëruar . në



2 19 Tetor, nëntor 7 , 4 dhjetorit dhe 17 janar , 20 shkurt , 4 mars , 20 mars , 2 Prill , 17
Prill dhe 19 prill

6
Faza e fundit e ministrave të dialogut zëvendës kryeministër nga të dyja palët u bashkua me takime dhe prezenca e tyre solli një element shtesë të legjitimitetit politik lokal dhe ekspertizë në tryezë.

Diskutimet mbi Kosovën e veriut dhe shqetësimet e komunitetit serb të Kosovës u përfunduan më 19 prill me siglimin e një " marrëveshjeje të Parë të parimeve që rregullojnë normalizimin e marrëdhënieve " .

Marrëveshja parashikon krijimin e një shoqate / Bashkësisë së Komunave Serbe në Kosovë, i cili do të funksionojë / operojnë brenda kuadrit ligjor ekzistues të Kosovës. Shoqata / Community do të ketë një statut dhe organet e veta mbi bazën e Shoqatës tjetër ekzistues në Kosovë dhe do të ketë një rol përfaqësues në qeverinë qendrore .

Në polici,teksti i marrëveshjes afirmon parimin e një force të vetme policore në Kosovë dhe integrimin e të gjitha policisë në veri të Kosovës në Policinë e Kosovës . Një komandant rajonal i Policisë emërohet për katër komunat veriore . Ai është emëruar nga Ministria e Punëve të Brendshme të Kosovës nga një listë e dhënë nga katër kryetarët e komunave . Kjo do të thotë se ajo është pajtuar se katër kryetarët e komunave veriore me shumicë serbe do të konsultohet Shoqatës Komuniteti / dhe të paraqesë një listë në Ministrinë e Punëve të Brendshme i cili do të bëjë emërimin nga kjo listë .

Në gjyqësorin ,teksti afirmon parimin e integrimit dhe funksionimit të të gjitha autoriteteve gjyqësore në kuadër të kornizës ligjore të Kosovës . Një Gjykata e Apelit në Prishtinë është themeluar për t'u marrë me të gjitha komunat me shumicë serbe të Kosovës dhe një ndarje e kësaj Gjykate do të ulen përgjithmonë në pjesën veriore të Mitrovicës .

Zgjedhjet komunale , sipas marrëveshjes do të organizohet në komunat veriore në vitin 2013 me lehtësimin e OSBE-së .

Teksti i marrëveshjes parashikon gjithashtu për përfundimin e diskutimeve për energjinë dhe telekomin nga mesi i qershorit .

Të dy palët kanë rënë dakord që asnjëra palë nuk do të bllokojë , apo të inkurajuar të tjerët për të bllokuar progresin e palës tjetër në shtigjet e tyre përkatëse të BE-së.

Sa për hapat e ardhshëm , të dy palët ranë dakord për të miratuar një plan zbatimi me 26 prill dhe për të krijuar një komitet të zbatimit me lehtësimin e BE-së.

BE-ja gjithashtu pret që të dy palët , në frymën e mirëkuptimit ri / lidhja mes tyre dhe të pa paragjykuar pozicionet rreth statusit të Kosovës, do të vazhdojë të punojë edhe më tej për normalizimin e marrëdhënieve mes tyre dhe në këtë kuadër do të adresojë , në mesin e çështjeve të tjera , integrimi i Kosovës / pjesëmarrje në organizmat ndërkombëtarë .


Reforma e administratës publike

Studimi i fizibilitetit arriti në përfundimin sekorniza ligjore të nevojshme për një administratë publike të qëndrueshme dhe profesionale është kryesisht në vend. Me përmbushjen e prioriteteve afatshkurtra, të përcaktuara në studimin , Kosova ka përmirësuar më tej kuadrin e saj ligjor dhe ka krijuar kushtet për zbatimin e ligjeve për shërbimin civil dhe pagat e nëpunësve civilë. Kosova ka filluar tani duke u përqëndruar përpjekjet e saj në legjislacionin zbatues, reformës së administratës publike strategjisë dhe planit të saj të veprimit .



7
Kosova ka bërë gjithashtu përpjekje të mira për të forcuar Institucionin e Ombudspersonit . Buxheti i saj miratohen nga Kuvendi për këtë vit është rritur nga 636.000 € të vitit të kaluar për të vetëm më sipër
€ 1 milion dollarë. Kjo lejon një rritje të stafit 48-60 punonjës.

Reforma e administratës publike është një përpjekje afatgjatë . Tjera të Ballkanit Perëndimor që përfitojnë nga Stabilizimit dhe Asocimit vazhdojnë të përballen me këtë sfidë . Progresi i Kosovës në datën e siguron për bazën e nevojshme (legjislativ dhe kornizat e politikave), për të ecur përpara në këtë fushë të rëndësishme .

Konsolidimi i sundimit të ligjit

Studimi i fizibilitetit arriti në përfundimin se thelbi kuadri institucional dhe ligjor për të siguruar sundimin e ligjit në Kosovë është në vend. Në një numër rastesh , liderët kosovarë kanë përsëritën angazhimin e tyre politik në luftën kundër krimit të organizuar dhe korrupsionit . Ky angazhim politik siguron një bazë të mirë për zbatimin e ligjit dhe autoriteteve gjyqësore në Kosovë për të përmirësuar më tej punën e tyre, sidomos sa i përket ofrimit të dëshmisë së në luftën kundër krimit të organizuar dhe korrupsionit . Kosova ka nevojë të vazhdojë zbatimin e masave për të parandaluar dhe luftuar trafikimin e qenieve njerëzore, drogës dhe armëve .

Disa raste të rëndësishme janë sjellë në gjyq nga prokuroria. Nëntorin e kaluar ,Gjykata e Qarkut në Prishtinë ka konfirmuar aktakuzën e ngritur nga prokuroria për akuza të abuzimit të pozitës zyrtare ose autoritetit , dhe mashtrime kundër ish ministrave ;procedura gjyqësore është në vazhdim e sipër . Në nëntor të vitit 2012,Gjykata e Qarkut në Prishtinë ka konfirmuar edhe aktakuzën kundër ish-menaxher i zyrës së prokurimit Prishtinë komuna dhe pesë zyrtarë të tjerë për shpërdorim të pozitës zyrtare ose autoritetit .

Gjykata Komunale në Pejë / Peć , në tetor dhe nëntor 2012 dhe e dënuar 34 persona , duke përfshirë zyrtarë të lartë të Fakultetit të Biznesit në Pejë / Peć , për akuzat , duke përfshirë shpërdorim të pozitës zyrtare ose i autorizimit , shpërdorim në detyrë , mashtrimi në detyrë dhe falsifikimin zyrtar dokumenteve. Vendimi i gjykatës gjithashtu ndalon ushtrimin e detyrës zyrtare për këta zyrtarë të dënuar dhe të dënuar . Në janar 2013, një panel i përzier i gjyqtarëve të Kosovës dhe EULEX-it në Gjykatën Themelore e Pejës / Peć dënuar nëntë të pandehur për veprat penale që lidhen me kontrabandimin e emigrantëve . Në përgjithësi, në vitin 2012 gjykatat e Kosovës kanë zgjidhur 183 raste lidhur
' keqpërdorimi i pozitës zyrtare dhe të autoritetit ', 6 raste të krimit të organizuar , 22 raste të trafikimit të qenieve njerëzore , 186 raste të veprave penale të lidhura narkotike dhe 24 raste të armëve të veprave të lidhura.

Këto rezultate konkrete të përpjekjeve të përbashkëta të Kosovës dhe EULEX-it tregojnë afërsinë e bashkëpunimit të tyre praktik . Në të njëjtën kohë ,lufta kundër krimit të organizuar dhe korrupsionit mbetet një sfidë dhe Kosova duhet të vazhdojë duke bërë përparim në këtë fushë të dy në vete dhe në bashkëpunim me EULEX-in .

Studimi i fizibilitetit arriti në përfundimin se institucionet themelore të gjyqësorit kanë filluar të kryejnë rolin e tyre , dhe se legjislacioni siguron garanci të fuqishme të pavarësisë së gjyqësorit . Më 1 janar, ligjet për gjykatat dhe prokurorinë ka hyrë në fuqi , duke futur një gjykatë të re dhe struktura e prokurorisë . Ajo zëvendëson ish- strukturën e gjykatave komunale dhe të qarkut nga shtatë gjykatave themelore dhe një gjykatë e apelit . Zbatimi i saj ka filluar pa vështirësi të mëdha . Kuadri i ri ligjor kontribuon në


8
Pavarësia , efikasitetin , përgjegjshmërinë dhe paanshmërinë e sistemit gjyqësor në
Kosova dhe zbatimi i tij do të jetë subjekt i shqyrtimit të mëtejshëm në të ardhmen .

Kodi i ri Penal dhe Kodi i Procedurës Penale ka hyrë në fuqi në të njëjtën kohë si të ligjeve mbi gjykatat dhe prokuroritë . Kjo ka sjellë një rregullim të madh të sistemit gjyqësor dhe të drejtësisë penale në Kosovë . Kodi i ri Penal përmban dispozita , inter alia, për kontrabandimin e migrantëve , trafikimit të qenieve njerëzore , prodhimin dhe trafikimin e drogës , krimi i organizuar , korrupsioni dhe trafikimi i armëve . Dispozitat e saj respektojnë kompetencat ekskluzive dhe degë e Prokurorisë Speciale . Është shumë herët në proces për t'u kualifikuar ndikimin praktik të këtyre reformave gjyqësore , si zbatimi i tyre ka vetëm filluar vetëm . Ajo është që të pritet qëimplementimi praktik i reformave komplekse të tilla do të kërkojnë modifikime të mëtejshme legjislative.

Studimi i fizibilitetit konfirmoi se liria e shprehjes është e garantuar në kushtetutë . Kosova shfuqizoi dy artikuj mbi përgjegjësinë penale dhe mbrojtjen e burimeve të gazetarëve nga kodi penal në tetor të vitit të kaluar . Kodi i ri i Procedurës Penale përfshin gjithashtu gazetarëve në kategorinë e dëshmitarëve përjashtohen nga detyrimi për të dëshmuar . Si rezultat i kësaj , mediat nuk janë penalisht përgjegjës . Më 28 shkurt ,komisioni përkatës i Kuvendit të organizuar , me mbështetjen e OSBE-së, një dëgjim publik për përfaqësuesit e shoqatave të gazetarëve . Në seancën e , çështjet që ndikojnë në liritë mediatike, në veçanti sulmet fizike dhe kërcënimet ndaj gazetarëve , u diskutuan . Në fund të vitit të kaluar , policia e Kosovës , në bashkëpunim me EULEX-in , ka nisur një hetim për kërcënimet ndaj anëtarëve të një organizate jo -qeveritare , e cila kishte lëshuar një revistë mbi çështjet LGBT.

Autoritetet e Kosovës vazhdojnë të kundërshtohen rregullisht në Kuvend , media , nga shoqëria civile apo nga protesta publike. Kosova duhet të vazhdojë krijimin e një mjedisi të favorshëm për lirinë e shprehjes dhe ka nevojë për të siguruar se sulmet ndaj gazetarëve të hetohen tërësisht.

Toolbox mbështetur Kosovën në përpjekjet e saj për reforma

Për të udhëheqë përpjekjet e Kosovës për reforma ,Komisioni ka zhvilluar një numër të instrumenteve.
Dialogu i Procesit të Stabilizim-Asociimit , filloi pas vitit 2009
Komisioni Komunikimi Kosova - Përmbushja e Perspektivës së saj Evropiane , 3 i ka provuar të jetë një mjet thelbësor në mobilizimin , diskutimin dhe prioritizimin e përgjithshëm të agjendës evropiane të Kosovës reformës. Dialog të strukturuar mbi sundimin e ligjit është duke përbashkëta Kosovë-BE prioritetet për të trajtuar sfidat e sundimit të ligjit. Ai siguron për udhëzime të fortë politik për reformën e për të konsoliduar sundimin e ligjit . Dialogu për liberalizimin e vizave me Kosovën është lansuar në janar të vitit 2012 dhe si në vendet e tjera të Ballkanit Perëndimor , ajo është një kornizë thelbësore për Kosovën që të miratojë dhe të zbatojë reformat në fushën e sundimit të ligjit. Në të gjitha këto procese ,Ministria e Integrimit Evropian është duke luajtur një rol të rëndësishëm . Ajo ka set- up mekanizma të forta brenda Kosovës për prioritizimin, koordinuar dhe për të siguruar shpërndarjen e rezultateve.








3 COM ( 2009) 534 final

9
Elementet e tjera të perspektivës evropiane të Kosovës Konkluzionet e Këshillit dhjetor

Në dhjetor ,Këshilli kujton gatishmërinë e BE-së për të ndihmuar zhvillimin ekonomik dhe politik të Kosovës përmes një perspektive të qartë evropiane , në përputhje me perspektivën evropiane të rajonit . Ai theksoi përsëri nevojën për të ndërmarrë hapa konkretë për këtë qëllim . Në 2009 komunikatën e tij për Kosovën ,Komisioni propozoi për të shqyrtuar mundësinë e një marrëveshje kornizë me Kosovën mbi parimet e përgjithshme për pjesëmarrjen e saj në programet e BE-së. Në tetor 2012,Këshilli autorizoi Komisionin për të negociuar një marrëveshje të tillë . Në fillim të këtij viti ,Komisioni arriti në përfundimin e negociatave dhe ajo synon të miratojë propozimet për vendimet e Këshillit mbi nënshkrimin dhe përfundimin e kontratës publike kornizë me Kosovën së shpejti.

Kosova u bë anëtare e Bankës Evropiane për Rindërtim dhe Zhvillim (BERZH ) dhe një Vend i Operacioneve në dhjetor 2012 . BERZH po përgatit një strategji tre vjeçare të vendit . Kjo do të lejojëBankën të zgjeruar dhe diversifikuar ndërhyrjen e saj në mbështetje të zhvillimit socio-ekonomik të Kosovës . Një mision i BERZH-it vizitoi Kosovën në dhjetor. Zyrat e Bankës në Prishtinë zhvendosur në lokalet më të mëdha me synim rritjen e stafit të saj në Kosovë . Presidenti i Bankës vizitoi Kosovën më 8 shkurt.

Banka Europiane e Investimeve është duke diskutuar një marrëveshje kornizë me qeverinë e Kosovës. Palët duhet të bien dakord fushat në të cilatBanka do të investojnë . Qëllimi është që të miratojnë dhe firmosin marrëveshjen në pranverë. Operacionet BEI mund të fillojë së shpejti pas kësaj. Një e përbashkët BEI - Komisioni mision vizitoi Kosovën në dhjetor të vitit 2012. BEI nuk ka në plan të ketë një prani të përhershme në Kosovë.

4 . Konkluzione

Që nga miratimi i studimit të fizibilitetit në tetor 2012 dhe konkluzionet e Këshillit të
Dhjetorit 2012, Kosova ka plotësuar të gjitha prioriteteve afat-shkurtra të identifikuara në këtë studim.

Kosova ka demonstruar angazhimin e saj në luftën kundër krimit të organizuar dhe korrupsionit . Ajo ka miratuar legjislacionin e nevojshëm dhe dokumentet strategjike , dhe mirëmbahen kompetencat e Prokurorisë Speciale . Një numër i hetimeve të krimit të organizuar dhe korrupsionit kanë nisur. Kosova ka ruajtur një bashkëpunim të mirë me EULEX-in dhe vazhdon të jetë i gatshëm për të mbështetur punën e Task Forcës Speciale Hetimore .

Ambientet e reja kanë qenë të ndarë për Institucionin e Ombudspersonit . Government përmbajt nga modifikimin e buxhetit të propozuar të Avokatit të Popullit para dorëzimit të projekt-buxhetit të përgjithshëm të Kuvendit. Legjislacioni sekondar të nevojshme për zbatimin e reformës së administratës publike ka qenë gjithashtu miratuar .

Zbatimi re dhe Këshilli Monitorues duke sjellë së bashku Kishës Ortodokse Serbe , autoritetet e Kosovës , BE dhe OSBE-ja ishte vënë në vend dhe ka filluar të funksionojë .

Ministria e Tregtisë dhe Industrisë ka qenë ristrukturuar dhe emërimet në postet kyçe janë bërë . Një mekanizëm për të udhëhequr dhe koordinuar negociatat mbi çështjet e tregtisë në kuadër të një marrëveshjeje stabilizimi dhe shoqërimi është në vend. Kosova do të jetë në gjendje të


10
të përcaktojë pozicionin e saj negociues në bazë të analizës së ndikimit të aspekteve tregtare të një
Marrëveshja e Stabilizim Asociimit .

Si rezultat ,Komisioni dorëzon propozimin e tij për një vendim të Këshillit autorizon hapjen e negociatave mbi një marrëveshje stabilizimi dhe shoqërimi midis Bashkimit Evropian dhe Kosovo.4

Kosova ka ndërmarrë hapa shumë të rëndësishëm drejt përmirësimit të dukshëm dhe të qëndrueshëm në marrëdhëniet me Serbinë , në përputhje me konkluzionet e Këshillit të dhjetorit 2012. Kosova ka angazhuar në mënyrë aktive dhe konstruktive në dialogun e lehtësuar nga BE- me Serbinë dhe diskutimet hyrë në gamë të tërë të çështjeve të domosdoshme për të arritur përmirësim të dukshëm dhe të qëndrueshëm në marrëdhëniet me Serbinë .




2013 . Marrëveshja për vulat doganore vazhdon të implementohet nga të dyja palët .

No comments:

Post a Comment